ENDOSPHERS Det bästa som hänt sen LPG

Innovativ behandling mot celluliter
och kroppsskulptering -
revolutionerande för kroppen

Endophers efterliknar samma principer som massage, lymfdränage, och bindvävsmassage. Om du provat den typ av behandling och vill få bättre resultat föreslår vi Endosphere. Behandlingen minskar celluliter genom att arbeta med grundorsaken; förbättra lymfatisk dränering och cirkulation, bryta ner fettdepåer, lindra smärta, inflammation och tona musklerna. Behandlingsmetoden använder en innovativ komprimerande microvibrationsteknik för att släta ut och öka tonus och spänst. Endospheres har världspatent på denna unika metod. På Linné Hudklinik finner du Stockholms första Endospheres behandling.

Vad är Endospheres

Genom att kombinera både Microvibration och Microcompressionsteknik utlöser Endosphere nedbrytningen av fibrös vävnad och påskyndar lymfatisk dränering. Handenheten använder 55 roterande sfärer, som ger en pulserande rytmisk verkan på vävnaderna som skulpterar problemområden som ben, armar och mage.

Endospheres.png

Vår Endospherers finns på Linnegatan Östermalm i Stockholm mitt emot restaurang BAP och Aubergine.

Endospheres Resultat

Endospheres är en erkänd behandling för kropp och ansikte. Det är en non-invasiv behandling som snabbt ger synliga resultat och skulpterar kroppen. Behandlingen tar bort fettdepåer och vätskeansamlingar, som kroppen samlar på sig när lymfsystemet och cirkulationen inte fungerar som det ska.

Endospheres ger följande resultat

• Minskar celluliter ­– genom att öka lymfcirkulationen med drainage

• Tar bort fettansamlingar – genom att stimulera blodflödet

• Minskar inflammation, smärta och värk – genom att få igång flödet

• Ökar muskeltonus – genom djupgående massage

• Ökar spänst och elasticitet i huden – med hjälp av microstimulering

BEHANDLINGSOMRÅDEN ENDOSPHERES LPG

Fördelar med endospheres

Används över hela kroppen för att eliminera celluliter och lös hud

• Icke-kirurgisk & smärtfri

• Inga farliga kemikalier

• Ökar cirkulationen

• Lindrar muskelinflammation

• Stimulerar kollagen & hudens elasticitet

• Synliga resultat oftast efter första sessionen

• Testad i stor utsträckning i Europa och USA

• CE märkt

NÖJDA KUNDER

I kliniska observationer av 656 patienter förbättrade Endospheres celluliter med 39 % och hade 97,8 % kundnöjdhet.

Endospheres har röstats fram som en av de 10 hetaste nya maskinerna för kroppsförbättring i Aesthetics Guide Magazine.

Endospheres i jämförelse med andra metoder som massage, lymfdränage, LPG och bindvävsmassage

Endospheres terapi helt unik och blivit en mycket framgångsrik och omtykt behandling världen över. Speciellt för kropp-skulptering och mot celluiter

+ Andra metoder som massage, lymfdränage och bindvävsmassage- kan vara smärtsamt och obekvämt

+ Endospheres behandlingar är smärtfria och avkopplande, vid ömma muskler kan man vara försiktigare

+ Endospheres är mer mångsidigt och skräddarsydda behandlingar kan anpassas efter individuella behov

+ Endospheres teknik är avancerad och ger snabbare och mer synliga resultat i jämförelse med LPG

+ Endospheres kan köras på gammal hud och åderbråck tillskillnad från LPG

Sammantaget är Endospheres den överlägsna valet för de som söker smärtfria, effektiva och kostnadseffektiva behandlingar för att minska synligheten av celluliter, öka cirkulationen och främja lymfdränering.

Sammantaget, när man jämför LPG och Endospheres

Endosphers Stockholm

FRÅGOR & SVAR Endosphers

LPG

Den vanligaste frågan vi får är om Endospheres är samma sak som lpg?

Nej det är det inte.

Genom att kombinera både Microvibration och Microcompressionsteknik utlöser Endosphere nedbrytningen av fibrös vävnad och påskyndar lymfatisk dränering. Handenhetens 55 roterande sfärer, som ger en pulserande rytmisk verkan på vävnaderna som skulpterar problemområden som ben, armar och mage.

LPG Endermologie är ett registrerat varumärke snarare än en metod, även om den felaktigt blivit ett samlingsnamn för mekansik lymfmassage. Metoden som en LPG klinik använder innebär att bindväven lyfts, det är en mekanisk cellstimulering och utvecklades för att bearbeta skadad vävnad, muskler och ge snabbare läkning och återhämtning. Beskrivningen är hämtad från företagets egen hemsida.

Välutbildad personal

Våra hudterapeuter är auktoriserade och har genomgått flertalet kurser och vidareutbildningar för att kunna erbjuda de bästa behandlingarna på marknaden samt kunna säkerställa och hålla en hög kvalitet. Din säkerhet är viktig för oss!

_N7A2266.jpg

Vi har ett gemensamt etiskt kontrakt

Vår personal har undertecknat och förbundit sig att följa ett antal etiska principer. De deltar fortlöpande i utbildningar inom området, upprätthåller kontinuitet i antalet behandlingar för att säkerställa praktiska färdigheter samt arbetar med godkända och vetenskapligt väldokumenterade produkter.